Servicerådgivare, Audi Hammarby
Nu söker vi vår nya kollega till Audi Hammarby. Som servicerådgivare trivs du med att ta emot kunder och ge utmärkt service i kombination med nya utmaningar och administration. Hos oss får du ett varierat och utvecklande arbete och chansen att representera ett av marknadens starkaste bilmärken.

Hos oss får du tryggheten i att vara en del av ett stort företag med kollektivavtal samt goda utvecklingsmöjligheter i en kultur som präglas av Driv, Integritet och Hållbarhet. Vi erbjuder många uppskattade personalrabatter och förmåner samt ett generöst friskvårdsbidrag eftersom vi värnar om våra anställdas hälsa och välbefinnande. Du får dessutom möjligheten att jobba i en verksamhet med skickliga kollegor och god stämning. Läs gärna mer på vår karriärsida.
Dina uppgifter
Som servicerådgivare kommer du att boka in kunder för service eller reparation, ta emot och lämna ut bilar, fakturera samt ringa kunder med prisförslag. Du kommer att vara kundernas kontakt under hela verkstadsbesöket vilket kräver att du trivs med att ge bra service, samt att du alltid genomför ditt arbete med hög kvalitet. Utöver detta kommer du även att arbeta med prissättning av utförda arbeten i verkstaden, bedöma samt avräkna garantianspråk, försäkringsärenden och kundreklamationer. Hos oss är ingen dag den andra lik och det är viktigt att du trots oväntade situationer kan bibehålla kvalitét på dina arbetsuppgifter samt ett gott bemötande både mot kund och mot dina kollegor.
Din erfarenhet
För denna tjänst bör du ha ett par års erfarenhet av arbete inom ett serviceyrke, gärna i en roll där du arbetat med kundservice i kombination med administrativa uppgifter. Har du erfarenhet från liknande arbete inom bilbranschen med en god förståelse för hur administrationen kring verkstaden fungerar ser vi det som meriterande.
Du har godkänd gymnasieutbildning och goda administrativa färdigheter, samt en god dator- och systemvana. Du behärskar svenska mycket väl i både tal och i skrift, samt kan kommunicera obehindrat på engelska. B-körkort är ett krav.
Meriterande är kunskaper i våra system Automaster, ELSA, Etka och CABAS.
Din profil
Som persom tycker du om att skapa goda relationer till både kollegor och kunder. Du är lyhörd för kundernas olika behov samt mån om att ge bästa möjliga service. Du är flexibel, kommunikativ och tycker om att växla mellan olika arbetsuppgifter i ett stundtals högt tempo samt trivs i ett arbete där ingen dag är den andra lik. Du besitter en god initiativförmåga, är ordningsam och noggrann i dina utföranden. Att vara en lagspelare som vill bidra till en god stämning och gemenskap med dina kollegor faller sig naturligt för dig likväl som att stötta och hjälpa varandra i teamet.
I denna rekrytering kommer stor vikt att läggas vid din personlighet. Din Bil Gruppen och Audi Stockholm eftersträvar jämställdhet och mångfald. Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför en verksamhet.
Ansökan
Din Bil Sverige genomför enligt gällande rekryteringsprocess i samtliga rekryteringar en kontroll av CV/Meritförteckning, vitsord och vandelsprövning innan anställning.
Låter det här som en utmaning för dig? Skicka gärna din ansökan snarast, dock senast 5 oktober. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vid frågor kontakta rekryterande chef Jessica Mäler
Facklig representant Unionen: Ian Elezovic